Prechod na navigáciu Hlavné menu Prechod na navigáciu Hlavné menu 2 Prechod na navigáciu Hlavné menu 3 Prechod na navigáciu Hlavné menu 4 Prechod na navigáciu Hlavné menu 5 Prechod na navigáciu Hlavné menu 6 Prechod na navigáciu vodorovná
Dobrá rada-praktické rady a tipy

7 tipov proti únave

1. Pitný režim. Je viac, než isté, že s úbytkom tekutín stráca náš organizmus vitalitu a silu. Pokiaľ nemáte denný príjem vody 2,5 litra a viac, nastupuje únava a malátnosť. Lekári dokonca odporúčajú pri chronickej únave minimálne 3 litre tekutín denne. Ale pozor – žiadne sladké malinovky, kolu a podobne !


2. Vitamíny. Sú osvedčeným prostriedkom proti únave. Nachádzajú sa nielen v zelenine a ovocí, ale môžeme ich prijímať aj ako doplnok stravy v tabletkách, nápojoch a podobne. Týka sa to hlavne prvkov, ktoré si náš organizmus nedokáže vytvoriť sám (napríklad horčík a podobne). Vynikajúce sú tiež multivitamínové tabletky.

 

Únava a stres

 


3. Dostatok spánku. Nie je pravda, že dospelým postačí 6 hodín spánku. Odborníci odporúčajú minimálne 7 – 8 hodín kvalitného a výdatného spánku. Nemyslite si však, že svoj nepravidelný nočný oddych si raz za čas vynahradíte desaťhodinovým snením. Budete akurát malátni a to je všetko. Pri spánku totiž platí zásada pravidelnosti. Neponocujte. Spite pravidelne a približne rovnako dlho každý deň.


4. Pravidelné cvičenie. Aj jednoduché cviky dokážu „nakopnúť“ telo a organizmus. Krv sa okysličí a únava vyprchá, akoby šibnutím zázračného prútika. Cvičiť môžete kedykoľvek. V práci, doma, pred spaním aj ráno. Stačí 5 minút a výsledky sa dostavia.


5. Ovocie a zelenina. Osvedčené prostriedky proti únave. Ovocie a zelenina neobsahujú len vitamíny, ale aj draslík, ktorého nedostatok spôsobuje únavu. Zmeňte svoj jedálny lístok. Pokiaľ sa dá, jedzte plodiny aj so šupkou (samozrejme dôkladne umyté). Vynikajúce je tiež odšťavovanie.


6. Zvládanie stresu. Stres je všade naokolo a bojovať s ním nebýva jednoduché. Naučte sa ho zvládať. Nájdite si čas pre seba a relaxujte, športujte, počúvajte hudbu, alebo navštívte hoci aj kino s dobrou komédiou. Smejte sa. Stretávajte sa s priateľmi. Aj plávanie a opaľovanie je osvedčený prostriedok proti stresu. Využite slnečné dni.


7. Skontrolujte svoje lieky. Niekedy býva ťažké dopátrať sa k tomu, čo zapríčiňuje vašu únavu. Je dobré prečítať si príbalové letáky liekov, ktoré používate. Veľakrát spôsobujú únavu práve lieky svojimi vedľajšími účinkami. Ak je únava chronická, prekonzultujte to s vašim lekárom.

 

Foto: beautyholic.ru


 
02.jpg

Hybridné vetranie

Zníženie spotreby energie pri udržaní prijateľnej kvality vnútorného prostredia a tepelnej pohody


 

! SOS- PORAĎTE MI !

Máte problém a neviete si s ním rady? Napíšte nám!

2.jpg

Kvetinové sviečky ľahko a rýchlo


Ručne vyrobené kvetinové sviečky sú veľmi príjemným darčekom. Keď sa človek na ne pozrie, bude si myslieť že za ich výrobou stojí množstvo hodín zručnosti a trpezlivosti, v skutočnosti celý proces trvá približne desať minút!


 
02 nutene vetranie.jpg

Aktívny vetrací systém s rekuperáciou tepla

Donedávna sme boli zvyknutí vetrať otvorenými oknami, štandardom sa však stávajú vetracie systémy.


 
obr.jpg

Porno nás raz zabije...alebo spasí ;)


Väčšina ženatých mužov aj napriek tomu, že svoju partnerku označí ako „hot“ – masturbuje. Na otázku prečo je to tak sa väčšina odpovedí nesie v duchu, že partnerka býva často unavená, nemá náladu, atď. Naozaj však ženatí muži masturbujú kvôli partnerke?


 

Medovníky

Všetky prísady dobre premiešajte, zakryte a nechajte stáť v chladničke ...

Využite registráciu a nechajte sa pohodlne informovať o novinkách na našej stránke

:
:
Zabudli ste heslo
Registrovať

dnes je: 31.8.2015

meniny má: Nora

podrobný kalendár

14889400

Úvod | Mapa stránok | RSS | Meniny má Nora | Pondelok 31.8.2015 |
Úvodná stránka