Prechod na navigáciu Hlavné menu Prechod na navigáciu Hlavné menu 2 Prechod na navigáciu Hlavné menu 3

Zdravie a krása na jeseň

jeseňNáš organizmus je po lete doslova nabitý energiou a vyvoláva v nás pocit, že zvládneme všetko aj v jesenných mesiacoch. Túto energiu je však potrebné každodenne nabíjať, pretože naše telo si žiada zásobu energie na chladnejšie zimné dni.

 

Aby sme sa cítili zdravo, musíme dbať hlavne na to, že v jesennom období sa striedajú chladné rána a večery s teplými dňami. Práve takéto teplotné zmeny môžu byť pri nedostatočnom oblečení spúšťačom ochorení, ktoré sú nepríjemné a dlhodobé. Dbáme teda na správne oblečenie. Aj keď deň bude teplý, nevychádzame ráno bez svetríka, či pančúch, ktoré potom môžeme cez deň vyzliecť. Ráno nás však ochránia pred nachladnutím a chrípkou. Pri bosých nohách nám hrozí hlavne ochorenie močových ciest.

 

Čím sú dni chladnejšie, tým viac vrstiev oblečenia potrebujeme. Odporúča sa bavlnené spodné prádlo. Vrchné časti odevu môžu byť voľnejšie. Náš jedálny lístok by mal byť v týchto dňoch vyvážený a bohatý na bielkoviny a uhľohydráty. Čerstvé ovocie a zelenina by nemali chýbať v našom jedálnom lístku. Hlavne z čerstvej zeleniny si pripravujeme chutné šaláty, ktoré nám dodajú množstvo výživných látok. Vyvarujte sa sladkostí – nezajedajte nimi jesennú depresiu.

 

Chladnejšie mesiace v nás znižujú pocit smädu a zabúdame na pravidelný prísun tekutín. Dehydrovaný organizmus nám to oplatí migrénou, bolesťami hlavy a zníženým výkonom na pracovisku. Dbáme tiež na to, aby sme sa dostatočne hýbali. Pohyb a šport posilňujú náš imunitný systém, nehovoriac o tom, že vyzeráme krajšie, elegantnejšie. Nedostatok pohybu má za následok ukladanie tukov doslova tak, ako medveď na zimu. Kilogramy pribudnú, ani sa nenazdáme. Pohyb zároveň odbúrava stres. Pravidelné prechádzky sú plnohodnotným pohybom pre všetkých. Skracujúce sa dni využime tak, že si nájdeme čas pre seba. Robme to, čo nás baví a na čo sme v lete nemali čas. Ináč prepadneme melanchólií z prichádzajúcej zimy a to nie je dobré. Psychická únava totiž na našej tvári zanechá možno väčšie stopy, ako fyzická.

 


 
avatar_to_doma.jpg

Neuveriteľné...krčmu vymenil za internet!

Handlová-Odkedy majú doma internet za jedno euro mesačne, manžel ledva vytiahne päty z domu.


 

VY EŠTE NEMÁTE REKLAMU NA DOBREJ RADE?

Možnosť textovej i banerovej reklamy pre vašu firmu či agentúru


 
04.jpg

11 zaujímavých spôsobov využitia banánovej šupky


O výhodách banánovej dužiny ste už určite počuli v súvislosti s dodávaním stopových prvkov pre vaše telo. Nemenej užitočná je aj jeho šupka a to z mnohých hľadísk, o ktorých netušíte. Ak vyhadzujete šupky z banánov, tento článok je práve pre vás!


 
07.jpg

Spôsoby ovládania osvetlenia schodiska

Najpohodlnejšie sú samozrejme pohybové senzory. Práve ony umožňujú okamžite osvetliť schodisko ihneď ako k nemu pristúpi osoba, ktorá chce po ňom vyjsť nahor alebo zísť dolu. Zvážte však, či je tento spôsob ovládania schodiskového osvetlenia pre vás tým p


 
a.jpg

Ako roztiahnuť topánky, ktoré tlačia


V predajni s obuvou neodoláte topánkam, ktoré vám padnú do oka. Vyskúšate si ich, kúpite a po príchode domov zistíte, že predsa len nie sú až také voľné (hoci v obchode sa zdalo, že je všetko v poriadku). Čo robiť?


 

Guľky plnené rumovou plnkou

Z čokolády, cukru, mletých orechov, bielku a rumu vypracujte tuhú hmot ...

Využite registráciu a nechajte sa pohodlne informovať o novinkách na našej stránke

:
:
Zabudli ste heslo
Registrovať
gauc.jpg

Jednoduché a lacné úpravy interiéru

Vaše bývanie by si zaslúžilo rekonštrukciu, ale chýbajú vám čas a peniaze. Interiér pritom môžete vylepšiť dekoráciami prakticky za pár eur.


 

dnes je: 27.2.2017

meniny má: Alexander

podrobný kalendár

20087567

Úvod | Mapa stránok | RSS | Meniny má Alexander | Pondelok 27.2.2017 |
ÚvodÚvodná stránka