Prechod na navigáciu Hlavné menu Prechod na navigáciu Hlavné menu 2 Prechod na navigáciu Hlavné menu 3

Trápi vás zvýšený cholesterol?

 

CholesterolTak sa poskúste stravovať zdravšie. Lekári doporučujú jesť dobre zrelé ovocia a zeleniny. Najvýnimočnejšímí zdrojmi vitamínov, minerálov a antioxidantov sú najmä tmavozelené, tmavomodré, tmavočervené, tmavooranžové a sýtožlté druhy. Denne by ste z nich mali zjesť 400-500 g rozložených na 5-6 krát.

Najvhodnejšími tukmi sú olivový olej a 3-omega mastné kyseliny morských rýb. Najviac sa ich nachádza v úhoroch, lososoch, šprotoch, sleďoch, halibutoch a makrelách.

 

 
POTRAVINY ODPORÚČANÉ V OBMEDZENOM MNOŽSTVE NEVHODNÉ
TUKY znížiť celkovú spotrebu,olivový olej  rastlinné oleje, slnečnicový, sójový  maslo, masť,oškvarky,palmový a kokosový olej,stužené margaríny
RYBY všetky chudé rybysladkovodné aj morské   rybie vnútornosti, ikry,smažené ryby 
MäSO biele mäso, kura,morka, teľacie a mladéjahňacie chudé hovädzie, šunka, hydinové údeniny  kačica, hus, bravčové prerastané hovädzie, vnútornosti, jaternice,tlačenka, salámy, paštéty,klobásy,
mleté mäsá 
POLIEVKY zeleninové, nezaprážené, odtučnený vývar   tučné polievky z mäsa, zaprážané, smotanové 
MLIEČNE VÝROBKY nízkotučné mliekoa mliečne výrobkys obsahom tuku menej ako 2 %  polotučné mlieko, syry do 30 % tuku v sušine plnotučné mlieko, kondenzované mlieko, smotana a smotanové nápoje, šľahačka, syry ss viac ako 40 % tuku v sušine 
VAJCIA bielok 1-3 vajcia za týždeň len naprípravu jedál  vaječný žĺtok a majonézovéšaláty 
OVOCIE A ZELENINA všetka čerstvá azmrazená zelenina, čerstvéa sušenie ovocie zemiaky   hranolky, smažené zemiaky,chipsy, smažená zelenina, solené zeleninové konzervy, zaváraniny
v cukre,kandizované ovocie
ORECHY   vlašské orechy, lieskové orechy,mandle, pečené gaštany, mak   kokosové a búrske orechy
STRUKOVINY A CEREÁLIE fazuľa, hrach,šošovica, sója,pohánka,ovsené vločky, nesladenémüsli,    
CHLIEB A PEČIVO celozrnný tmavýchlieb, nízkovaječné cestoviny netučné pečivo   zákusky a torty
DEZERTY A CUKR.VÝROBKY želé, ovocná vodovázmrzlina, ovocné nesladenéšaláty  koláče a múčniky pripravenéz ovsených vločiek a cereálií s malým množstvom tuku a vajec zmrzliny, nanuky a nanukové torty, čokoláda,kokosové tyčinky, napolitánky 
NÁPOJE čaj, prekvapkávaná káva alebo instantná káva,nízkoenergetické nealkoholické nápoje, ovocné šťavy bez cukru  kakao, ovocné koktaily,víno/do 2 dl/
RôZNE koreniny všetkého druhu, jogurtové dresingy dresingy s nízkym obsahom tuku   prisoľovanie, smotanové dresingy, majonéza, hot-dog, hamburger,langoše

 

Dôležité je nepiť alkoholické nápoje, ale taktiež sa vyhýbajte nápojom čokoládovým.

 

Foto: net-holesterinu.ru,


 
Zhoda-partnerov.jpg

Zhoda partnerov podľa dátumu narodenia


Partnerská zhoda, zhoda na pracovisku, s najbližšími ..... Prečo sa dejú veci ako sa dejú? To všetko nám môžu ozrejmiť čísla. Podľa dátumu narodenia v numerológii nájdeme odpovede na mnohé otázky.
Vypočítajte si svoju zhodu!


 

VY EŠTE NEMÁTE REKLAMU NA DOBREJ RADE?

Možnosť textovej i banerovej reklamy pre vašu firmu či agentúru


 
OBR.jpg

Strach je pocit, ktorý nemá žiadnu hodnotu


Keď dušička začne trpieť, orgány jeden za druhým začínajú vypovedávať službu alebo aspoň zhoršujú svojou aktivitu. Žlčník a pečeň sú tzv. lapačmi všetkých našich zážitkových problémov. Trápi vás niečo?


 
obr.jpg

Záhrada v japonskom štýle – ako ju nepokaziť?


Upraviť si záhradu podľa východoázijských vzorov nie je problém, ak máme cit pre miniaturizáciu, duchovnosť, poriadok a harmóniu. Samozrejme, musíme tiež počítať s vyššími finančnými nákladmi, ako je tomu pri úprave bežnej záhrady.


 
eko.jpg

Podlahy v štýle eko


Pri sledovaní aktuálnych podlahových trendov sa slovíčko „eko“ zjavuje čoraz častejšie. V popredí sa jednoznačne držia prírodné materiály, reprezentované drevom, linoleom, ale aj ďalšími inovovanými produktmi na prírodnej báze.


 
01.jpg

Domáci žihľavový med


Med zmiešaný so šťavou zo žihľavy je skvelý pre detoxikáciu, čistí krv, pomáha pri chudokrvnosti a posilňuje imunitu. Je celkom rýchlo hotový a je vhodnou alternatívou pre tých, ktorí sa vyhýbajú cukru a nemôžu užívať sirupy.


 

Plnené papriky a paradajky

Ryžu uvarte a po čiastočnom vychladnutí premiešajte s nadrobno nakrája ...

Využite registráciu a nechajte sa pohodlne informovať o novinkách na našej stránke

:
:
Zabudli ste heslo
Registrovať

dnes je: 24.7.2017

meniny má: Vladimír

podrobný kalendár

21602236

Úvod | Mapa stránok | RSS | Meniny má Vladimír | Pondelok 24.7.2017 |
ÚvodÚvodná stránka